B2B pārdošanas treniņi
Treniņš stratēģiskai pārdošanas plānošanai, komplicētu risinājumu rašanai un projektu tipa pārdošanas procesa virzībai sadarbībā ar biznesa klientiem. Uzzini, kā veiksmīgi izzināt klienta vajadzības un sagatavot tādu piedāvājumu, kas spēj pārliecināt visas lēmumu pieņemšanā iesaistītās puses.
Konkrētu pārdošanas mērķu izvirzīšana, plānošana un rezultātu sasniegšana ar izmērāmiem KPI.
Kam?
-
Korporatīvā segmenta klientu darījumu vadītājiem
-
Pieredzējušiem pārdevējiem, kas vēlas atsvaidzināt un pilnveidot prasmes un zināšanas
-
Pārdošanas speciālistiem, kas vēlas veicināt darījumu apjoma pieaugumu
-
Jauniem pārdevējiem pratiskai pārdošanas prasmju apguvei
Ko?
-
Stratēģiska, sistēmiska klienta vajadzību izzināšana
-
Pārdošanas procesa plānošana un virzīšana ar fokusu uz reālu risinājumu meklēšanu
-
Win-win pieeja pārrunu vešanā
-
Daudzpakāpju plānošana
-
“Lielās bildes” pārredzēšana
-
Iesaistīto pušu apzināšana
-
Prasmes izzināt un precīzi atspoguļot klienta ieguvumus
-
Citas biznesa pārdošanas nianses
Kā?
-
Reāllaikā, reālā vidē, ar reālām situācijām un īstiem izaicinājumiem
-
Pārdošanas situāciju analīze
-
Aukstie zvani
-
Asociatīvas spēles
-
Risinājumu plānošana
-
Diskusijas
-
Kļūdu analīze
-
u.c.
Piesaki savu komandu jau šodien!
Tavas komandas ieguvumi
Stratēģisku redzējumu un skaidru plānu, kā veiksmīgāk sasniegt savus pārdošanas KPI
Konkrētu rīcības plānu sadarbības virzīšanai ar klientiem un visu iesaistīto pušu lomu apzināšanos
Vajadzību izzināšanas algoritmu Izpratni, kā pozicionēt piedāvājumu, to veidojot atbilstoši klienta vērtībām un vajadzībām
Skaidru izpratni par pārdošanas loģiskajiem soļiem
Prasmes virzīt sadarbību uz darījuma noslēgšanu efektīvi
Pieeju, kā veidot sadarbību ar dažāda tipa cilvēkiem
*Treniņiem nav standartizētas programmas. Tie tiek pielāgoti konkrēta uzņēmuma nozarei, pārdevēju zināšanu un prasmju līmenim, kā arī vajadzībām un izmērāmam mērķim.